Ferie się zaczeły! i dla mnie i dla Cezarego :D Dla Cezarego gdyż mam dla niego więcej czasu :)))
Na razie jestem moich kuzynów więc nie dodam nowych zdjęć Czarka :D
Ale postaram się je dodać jeszcze przed zakończeniem ferii! :D
niedziela, 19 lutego 2012
niedziela, 12 lutego 2012
Zdjęcia z urodzin Czarka!
piątek, 10 lutego 2012
Urodzinki Czrusia
Dziś odbyły się 4 urodziny Cezarego :D:D Czarko był bardzo dumny z prezęntu jest jeśli co miska :DDDDD Niestety dziś nie dam rady przegrać zdjęć :((((((((((( Więc dziś krótka notatka a jutro dodam zdjęcia i dłuższą notkę :D
poniedziałek, 6 lutego 2012
Kot, w piwnicy.
Hej.Niestety dziś nie mam zdjęć (nowych) więc dam niestety stare ale zawsze coś :D
A więc jak widzicie po tytule posta ("Kot,w piwnicy.") Chodzi mi o to że dziś w naszej klatce , a dokładnie jak się schodzi do piwnicy siedział czarny śliczny kot! :D Zobaczyłam go,gdy wracałam ze spaceru z Rudym. Czaruś oczywiście kocha koty więc chciał się z nim przywitać,niestety nie pozwoliłam mu ponieważ kot zaczął fuczeć i miałczeć jak opętany :D I tę opętane miałczenie trwalo do wieczoru, a z niektórych miałknięć wychodziły mu słowa min. "Hello","Miao","Ciao". Ale w końcu ktoś się wkurzył i wpuścił do piwnicy. I od tej pory ciszaa!! :D

A więc jak widzicie po tytule posta ("Kot,w piwnicy.") Chodzi mi o to że dziś w naszej klatce , a dokładnie jak się schodzi do piwnicy siedział czarny śliczny kot! :D Zobaczyłam go,gdy wracałam ze spaceru z Rudym. Czaruś oczywiście kocha koty więc chciał się z nim przywitać,niestety nie pozwoliłam mu ponieważ kot zaczął fuczeć i miałczeć jak opętany :D I tę opętane miałczenie trwalo do wieczoru, a z niektórych miałknięć wychodziły mu słowa min. "Hello","Miao","Ciao". Ale w końcu ktoś się wkurzył i wpuścił do piwnicy. I od tej pory ciszaa!! :D
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)



