Czaro, mój ukochany pies nauczył się żeby otwierać mu w nocy drzwi i po prostu zamiast sam sb otwierać nosem piszczy! ;/ To trochę wnerwiające i trzeba go tego oduczyć . :D Kocham goo ale w nocy to chcę go po prostu udusić :DDD Oczywiście żarcik.
A teraz dodam zdjęcia Czarka , a dokładniej trzy ok. to już dodaje i odrazu żeby potem nie pisać Żegnam was :D



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz