niedziela, 5 lutego 2012

Sesja! :D

Hey ! Wczoraj zrobiłam "nie obfitą sesje" :D Nie wiem czemu nazwałam to sesją może dlatego że nie miałam pomysłu na nazwanie Posta więc wyszła Sesja! :D 

  Wczoraj wieczorem a dokładnie w sumie już w nocy, bo było gdzieś koło 24:00 więc w sumie nie wieczorem wczoraj tylko dzisiaj nad ranem,myślałam nad nową notkę na blogu wtedy przyszedł Czaruś :) I zaczął się łasić do mnie jak jego kolega Burek (jest to mój kotek, u babci) ,także zaczął mnie lizać po ręce,oraz łasić się do łóżka. Więc szybko wzięłam aparat, a dokładnie telefon no i z tego wyszło to ( parę zdjęć oraz jedno nagranie,którego niestety wam nie pokarzę :( )
Na co czekasz? Pogłaszcz mnie!

Dobra ręka!

Ja i Czaruś!

Fajny ten blog ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz