Oj..
Przepraszam że tak dawno nie pisałam, ale miałam różne sprawy do załatwienia ... U Cezara się nic nie zmieniło ; x jedyne co to jego fryz .. :D Opcieliśmy go chyba z 2 tyg. temu albo 3, myślałam żeby napisać notkę ale wtedy było tak ciepło że do 20:00 latałam z kumplami :D Czaruś jak zwykle niegrzeczny .. więc nie mam co do opisania .. myślę że zaniedługo coś wybroi i będzieci mieć z czego sie pośmiać :D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz